MunicipiPolítica

Comunicat de Som Pollença de cara a la campanya electoral

No es farà difusió de comunicats ni cobertura gràfica de propaganda electoral

Davant la imminent precampanya i campanya electoral de cara al maig d’aquest 2023, des del diari digital Som Pollença s’ha pres la decisió de no cobrir cap acte relacionat amb aquesta temàtica ni fer ressò dels comunicats dels partits si aquests no ho demanen expressament. En el cas que alguna formació política vulgui que el mitjà informi sobre aquests esdeveniments o sobre les activitats i propostes electorals, les tarifes establertes per aquesta feina són les següents:

• 150 euros per publicar nota de premsa i/o comunicat del partit que ho sol·liciti.
  • 350 euros per la cobertura d’actes o trobades de la formació que ho demani.

En aquest sentit, el que sí que farem des de Som Pollença serà entrevistar a cada un dels candidats per a les eleccions del mes de maig a mode informatiu. A més, durant la campanya, també oferirem dur a terme un debat electoral via streaming a les persones que es presentin a la batlia.

Amb tot, com que Som Pollença és un mitjà privat, considera que no és la seva responsabilitat difondre aquesta informació quan els partits polítics ja compten amb les seves pròpies plataformes i gaudeixen d’espais gratuïts als mitjans públics per informar de les activitats i propostes durant aquest període.

Les formacions interessades en aquest tipus de cobertura poden enviar un correu electrònic a la direcció redacció@balearslive.com o enviar un missatge al telèfon 618 66 62 68.

Mostra més

Articles relacionats