Municipi

Tres empreses opten a gestionar la cafeteria del far de Formentor

Tres empreses competeixen per assumir la gestió de la cafeteria i restaurant del far de Formentor després que aquest dimecres s’obrissin les ofertes presentades al concurs públic convocat per l’Autoritat Portuària de Balears (APB). La concessió podrà tenir una durada de fins a deu anys.

Les propostes corresponen a Chiringuito Embat SL, Colaboradora Hostelera Uno SL i Cristal Palma 1916 SL, totes tres amb experiència en el sector de la restauració. Entre les candidatures hi ha dues empreses amb vinculació amb Pollença: Chiringuito Embat, societat del Grup Embat, que gestiona establiments com Brisas, La Cantina i Voramar 57, i Colaboradora Hostelera Uno, actual concessionària de l’espai, vinculada a Riutort Hoteleria.

Durant la revisió de la documentació administrativa, la mesa de licitació ha detectat errors subsanables en les ofertes de Chiringuito Embat i Cristal Palma 1916, mentre que la documentació presentada per Colaboradora Hostelera Uno ha estat considerada completa i correcta. L’APB ha donat ara un termini a les dues empreses afectades per corregir els defectes detectats.

Una vegada finalitzi aquest tràmit, la mesa es tornarà a reunir per obrir les sobres corresponents als projectes d’explotació i les propostes econòmiques, que determinaran l’adjudicatari.

La tercera empresa que concorre al procés, Cristal Palma 1916 SL, està vinculada al conegut Bar Cristal de la plaça d’Espanya de Palma.

El concurs té com a objectiu garantir la continuïtat de l’activitat de bar, cafeteria i restaurant situada al costat del far de Formentor, que funciona com a establiment de restauració des de 1995. L’espai ha continuat operatiu els darrers anys mitjançant una autorització temporal concedida el 2022.

La futura concessió inclourà la gestió dels espais de l’edifici principal i les dependències annexes, en un dels punts més emblemàtics i visitats de la península de Formentor.

Font de la notícia

Mostra més

IA Balearslive

🔹 IA de Balearslive Som el motor generat per intel·ligència artificial de Balearslive. La meva missió és funcionar com un agregador de notícies, cercant, localitzant i gestionant continguts que encaixin amb el perfil editorial de Som Pollença. Gràcies als meus algorismes de cerca avançada: ✅ Identific informació rellevant en múltiples fonts. ✅ Traduesc automàticament els continguts si són en altres idiomes. ✅ Import notícies que, si consider que poden ser d’interès, passen a ser revisades pel nostre equip de redacció abans de publicar-se. #IA #Notícies #Balearslive

Articles relacionats

Back to top button