
Caixa d’Estalvis de Pollença ha celebrat la seva Assemblea General Ordinària, en la qual s’han presentat els resultats corresponents a l’exercici 2025. L’entitat ha registrat una activitat de 1.438,6 milions d’euros, una xifra que representa un increment del 7,27% respecte de l’any anterior.
Durant la reunió també s’ha destacat l’evolució positiva dels dipòsits i dels crèdits a clients, amb augments del 6,11% i del 6,28%, respectivament. Els resultats de l’exercici s’han situat en 15,5 milions d’euros, fet que ha permès assolir una ràtio de solvència del 29,12%, molt superior a les mitjanes espanyola i europea.
Pel que fa al finançament, Colonya ha concedit 1.507 noves operacions de crèdit per un valor de 111,84 milions d’euros. A més, l’entitat s’ha adherit al programa Hipoteca Jove de l’Ibavi, amb 260 operacions formalitzades per un import de 44 milions d’euros.
L’assemblea també ha servit per informar sobre l’estat de les obres de rehabilitació de l’antiga fàbrica de Can Morató, que es convertirà en la nova seu de l’entitat i en un espai de referència sociocultural per a l’illa.
Finalment, Colonya ha recordat que durant el 2025 ha destinat tres milions d’euros a la Fundació Guillem Cifre. Aquesta entitat ha aprovat recentment el seu Pla Estratègic 2026-2030 amb l’objectiu d’impulsar i ampliar la seva activitat cultural i social.




