
El Consell de Mallorca posarà en marxa aquest estiu la primera edició del programa “Joves a la Serra de Tramuntana”, una iniciativa destinada a fomentar el contacte amb la natura i els hàbits saludables entre infants i joves de Mallorca. El programa oferirà un total de 102 places i es desenvoluparà al refugi del Pont Romà de Pollença.
Les inscripcions es podran formalitzar del 13 al 19 de maig i estan dirigides a residents a Mallorca d’entre 9 i 17 anys. Les activitats es distribuiran en tres torns diferenciats per edats, amb estades de tres dies i dues nits.
Durant les jornades, els participants podran gaudir d’excursions per la Serra de Tramuntana, jocs d’orientació, tallers creatius i visites culturals, en una experiència que combina lleure, convivència i descoberta del patrimoni natural i cultural de Mallorca. Les excursions previstes tindran una dificultat mitjana-alta.
El primer torn es durà a terme del 22 al 24 de juny i estarà adreçat a infants de 9 a 11 anys, nascuts entre 2015 i 2017. El segon torn serà del 25 al 27 de juny, per a joves de 12 a 14 anys, nascuts entre 2012 i 2014. Finalment, el tercer torn tindrà lloc de l’1 al 3 de setembre i s’adreça a participants de 15 a 17 anys, nascuts entre 2009 i 2011.
Cada torn comptarà amb 34 places: 31 de caràcter ordinari i 3 reservades per a participants derivats dels serveis socials.
El preu de les places ordinàries serà de 35,33 euros, mentre que les places bonificades tindran un cost de 17,67 euros. El programa inclou el transport d’anada i tornada des d’Inca fins al refugi del Pont Romà, allotjament en règim de pensió completa, excursions i activitats guiades, assegurances i material homologat.




