
N’Esteve i en Pablo es jubilen!
Els hi volem agrair tots els anys de servei i dedicació, propers a la ciutadania i demostrant sempre el seu compromís.
Ara vos toca disfrutar, salut! 💙

N’Esteve i en Pablo es jubilen!
Els hi volem agrair tots els anys de servei i dedicació, propers a la ciutadania i demostrant sempre el seu compromís.
Ara vos toca disfrutar, salut! 💙