Del 2 al 4 de febrer, Barcelona acull la Barcelona Wine Week 2026, una de les principals fires professionals del sector vitivinícola en l’àmbit estatal i europeu. Enguany participen 42 cellers de les Illes Balears, quatre més que l’any passat, amb l’objectiu de reforçar la projecció exterior dels vins de les illes.
Entre els cellers participants, destaca la presència de Can Axartell, Can Vidalet, Vinyes Mortitx, Vinyes de Formentor, entre d’altres. Els tres primers formen part de l’espai institucional del Govern de les Illes Balears i Vinyes de Formentor disposa d’un estand propi a la zona genèrica de la fira.
La producció de vi amb marca de qualitat a les Illes Balears ha experimentat un increment del 3,5% respecte de l’any anterior, amb un augment destacat dels vins de la terra. Aquest creixement reflecteix la consolidació del sector i l’entrada en producció de noves vinyes.
La presència dels cellers balears a la fira reflecteix la diversitat del sector, amb iniciatives consolidades i noves propostes, i reafirma la qualitat i la varietat dels vins que s’elaboren a les Illes Balears. La Barcelona Wine Week s’ha consolidat com una plataforma estratègica per a la promoció dels vins de qualitat, reunit professionals del sector i facilitant noves oportunitats comercials tant per als productors com per a les denominacions d’origen de les illes.



