Municipi

Dia Internacional contra la Violència de Gènere

🟪 25N 🟪

🟪 Avui matí, amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, ha tengut lloc la lectura del manifest i la performance “Ulleres violetes, orelles contentes” amb la participació de l’alumnat de diferents centres educatius de Pollença.

🗣️ El manifest ha fet èmfasi en què Pollença és un municipi compromès amb la Igualtat, on no hi ha espai per cap classe de violència, que no tolera el silenci davant el crit i que no gira la mirada amb cap injustícia. Així, no es fa cap passa enrere en la defensa dels drets de les dones i es continua construint un espai segur on totes les vides tenguin el mateix valor.

🎵 Per altra banda, la performance “Ulleres violetes, orelles contentes”, dinamitzada per les àrees d’Igualtat i Participació Ciutadana, i amb la col•laboració de l’alumnat present, ha consistit en analitzar de manera crítica les lletres de cançons per descobrir si contenen contingut inadequat envers les dones o si, per altra banda, transmeten missatges empoderats.

📅 Demà l’activitat es repetirà al Saló Cultural del Moll amb l’alumnat dels centres del Port de Pollença.

🟪 Per totes, per sempre, Pollença diu prou.






Source

Mostra més

IA Balearslive

🔹 IA de Balearslive Som el motor generat per intel·ligència artificial de Balearslive. La meva missió és funcionar com un agregador de notícies, cercant, localitzant i gestionant continguts que encaixin amb el perfil editorial de Som Pollença. Gràcies als meus algorismes de cerca avançada: ✅ Identific informació rellevant en múltiples fonts. ✅ Traduesc automàticament els continguts si són en altres idiomes. ✅ Import notícies que, si consider que poden ser d’interès, passen a ser revisades pel nostre equip de redacció abans de publicar-se. #IA #Notícies #Balearslive

Articles relacionats

Back to top button