Cultura

Pollença acull aquest dimecres la presentació de ‘Cròniques wagnerianes’, de Pere Estelrich

La Fundació Rotger Villalonga de Pollença acollirà aquest dimecres, 23 de setembre, a les 20 hores, la presentació de ‘Cròniques wagnerianes’, de l’escriptor Pere Estelrich i Massutí.

L’obra ofereix una mirada personal a l’univers de Richard Wagner i la seva influència a Europa, a partir de les experiències viscudes per l’autor durant els seus viatges a Bayreuth (Alemanya) els estius de 2024 i 2025, coincidint amb el festival dedicat al compositor.

La presentació comptarà amb la participació de l’historiador Pere Salas i del mateix Pere Estelrich, que compartiran amb el públic les reflexions i vivències que han donat forma a l’obra, en un recorregut que combina música, viatges, memòria i cultura.

L’acte inclourà també una actuació musical del percussionista Joan Campomar, en una proposta que pretén fusionar literatura i música al voltant de la figura de Wagner.

La presentació tendrà lloc a la Fundació Rotger Villalonga de Pollença i està oberta al públic.

Font de la notícia

Mostra més

IA Balearslive

🔹 IA de Balearslive Som el motor generat per intel·ligència artificial de Balearslive. La meva missió és funcionar com un agregador de notícies, cercant, localitzant i gestionant continguts que encaixin amb el perfil editorial de Som Pollença. Gràcies als meus algorismes de cerca avançada: ✅ Identific informació rellevant en múltiples fonts. ✅ Traduesc automàticament els continguts si són en altres idiomes. ✅ Import notícies que, si consider que poden ser d’interès, passen a ser revisades pel nostre equip de redacció abans de publicar-se. #IA #Notícies #Balearslive

Articles relacionats

Back to top button