
El Govern de les Illes Balears, mitjançant el Consorci de Transports de Mallorca (CTM), introduirà, per primera vegada, un servei especial de busos llançadora per facilitar el desplaçament dels joves que viatgen a Menorca per les festes de Sant Joan a Ciutadella. Aquest servei connectarà Inca amb l’estació marítima d’Alcúdia, d’on surten els vaixells cap a Ciutadella.
Els busos sortiran el dissabte 21 amb cinc serveis des de la parada Inca-Llevant 1, a prop de l’estació de tren. Les sortides estan planificades a les 7.05, 9.35, 11.05, 15.05 i 17.05 hores, arribant a l’estació marítima amb 1 h i 25 minuts d’antelació abans de la sortida dels vaixells.
El dimecres 25 de juny, els busos sortiran des de la parada de TIB a l’estació marítima d’Alcúdia i estaran coordinats amb les arribades dels vaixells de Ciutadella. Les sortides es faran aproximadament a les 12.30, 16.30, 17.00, 20.30 i 21.15 hores.
Pel que fa a les tarifes, són les mateixes que les del servei regular del TIB: el viatge és gratuït amb la Targeta Intermodal, mentre que el preu és de 3,60 euros amb targeta bancària i 6 euros per un bitllet senzill.
El Govern mallorquí es compromet a facilitar la mobilitat dels ciutadans, promovent el transport públic com a alternativa al vehicle privat. Més informació sobre horaris de tren i bus està disponible a la pàgina web del TIB.